dimarts, 29 de gener del 2013

LES MEVES BARCELONES


Ja fa temps que no intervinc en el bloc, perquè estic enfeinat en el meu altre bloc de fotografia
http://www.clic-clac-foto.blogspot.com  al que dedico tot el temps possible.

Una de les coses que m’ha fet mes il·lusió en els darrers temps ha estat haver pogut enllestir el meu primer llibre de fotos, anomenat “Les meves Barcelones” del qual podeu veure aquí el resultat:


Com haureu observat, sóc un enamorat de la meva ciutat i per això una bona part de les fotos que faig retraten el paisatge urbà i alguns dels seus habitants.

En el llibre podreu trobar moltes fotos de les que diàriament publico en el bloc i en el meu Facebook  https://www.facebook.com/ClicClacFoto.

No em puc queixar de com van les coses, sense anar més lluny, he guanyat la foto del mes d’un grup de fotògrafs d’una pàgina de Facebook de la qual en sóc membre, la qual cosa m’ha omplert de satisfacció.



Espero que us agradi la meva manera de “mirar” Barcelona i que de tant en tant em feu alguna visita.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada